Velkoobchodníci
Spolupráce B2B
Provozujete velkoobchod s kosmetickými, kadeřnickými, zdravotnickými nebo tetovacími produkty a rádi byste rozšířili svou nabídku o naše výrobky? Provádíte dropshippingové objednávky?
Pokud ano, je tato nabídka vytvořena speciálně pro vás!
Navažte spolupráci s těmi nejlepšími!
Co je to platforma B2B ACTIVESHOP?
Obchodní partneři, kteří u nás nakupují, získávají prostřednictvím platformy B2B přístup do naší databáze výrobků.
Zjistěte, co vám umožní přístup k platformě B2B.
Individuální tutor
Po registraci vašeho účtu vám bude přidělen zvláštní pracovník, který bude zpracovávat vaše objednávky.
Individuální přístup k cenám
Zákazníci B2B získají přístup k distribučním cenám s odpovídajícím rozdělením do skupin zákazníků.
Přístup ke skladovým zásobám.
Díky integraci rozhraní API aktualizujeme v reálném čase skladové zásoby všech produktů, které se mění velmi dynamicky.
Dropshipping
Možnost plnění objednávek formou dropshippingu. Odesílejte objednávky přímo svým zákazníkům a my se postaráme o veškerou logistiku.
Flexibilita přepravy.
Využití vlastního kurýra tzv. pověřeného kurýra. Při zadání objednávky k němu připojíte nákladní listy a my zboží zabalíme a vydáme vašemu kurýrovi.
Generátor nabídek
Vytvořte pro svého zákazníka nabídku ve formátu PDF z nákupního košíku, přizpůsobte její vzhled, názvy a ceny produktů.Pohodlné způsoby platby
Zaplatíte bez provize pomocí online plateb nebo kreditní karty. Můžete si také vybrat tradiční převod, dobírku nebo platbu v hotovosti v případě osobního odběru.Produktové kanály ve formátu XML nebo CSV.
K dispozici ve více strukturách, které vyhovují vašemu obchodu. Pomocí produktových souborů můžete do svého obchodu snadno importovat kompletní údaje o produktech a automaticky aktualizovat stavy zásob a ceny.
Dovozce do košíku
Importujte zboží do nákupního košíku pomocí souborů CSV. Pomocí tohoto nástroje můžete rychle importovat zboží z vašeho obchodu do našeho nákupního košíku. Stačí do souboru zadat kód výrobku a množství.
Předvolby nákupního procesu
Strukturu objednávky snadno určíte výběrem typu plnění, platby a způsobu doručení. Objednávku tak budete moci zadat na několik kliknutí.
Integrátoři pro elektronické obchodování
Používáte sklad produktů Baselinker, nebo používáte nástroje třetích stran? Můžete je snadno zásobovat produkty z naší nabídky.
Systém RMA
Efektivní vyřizování vratek nebo reklamací je pro nás velmi důležité, proto budete mít přístup k systému RMA, který vám umožní snadno nahlásit reklamaci nebo vrácení zboží.
Individuální akce
Pro naše B2B zákazníky připravujeme samostatné promo akce, které nezveřejňujeme do obecné nabídky. Nakupujte výrobky za výhodné ceny a vydělejte více.Dedikované produkty
Snažíme se zatraktivnit naši nabídku produkty, které nejsou přidávány do veřejně dostupných prodejních systémů.
Flexibilita
Pokud si chcete objednat větší množství zboží, např. celou paletu určitého výrobku, dáváme vám možnost jednat o ceně.
Objednávka API
Automatizujte si zadávání objednávek. Pomocí rozhraní Checkout API můžete integrovat svůj obchod a odesílat nám objednávky, aniž byste se museli přihlašovat do svého systému B2B.
Podpora po prodeji
Vyřizování objednávek u nás nekončí odesláním zboží, poskytujeme profesionální podporu při vracení a opravách. Naši zaměstnanci jsou rovněž k dispozici pro poskytování profesionální telefonické a e-mailové podpory.
Správa dokumentů
Díky modernímu panelu B2B a pokročilým filtrům můžete snadno stahovat faktury hromadně ve formátu PDF nebo EDI Comarch, což vám umožní importovat dokument do vašeho účetního systému.Sledování objednávek
Snadno zkontrolujte číslo zásilky a její stav. Každé číslo nákladního listu je propojeno se stránkou příslušného kurýra, což vám umožní zkontrolovat podrobnosti o sledování, aniž byste museli přepisovat číslo zásilky.Automatická oznámení
V kartě zboží můžete používat automatické odběry o akcích a stavu stroje se zbožím. Díky možnosti odběru zboží obdržíte e-mailové oznámení, když se sníží cena zboží nebo když se zboží vrátí na sklad.
Přístup ke specializovanému zpravodaji.
Souhlasem se zasíláním marketingových zpráv získáte informace o nových produktech v nabídce a jednotlivých akcích jako první.
Zpětná objednávka
Můžete si objednat i výrobky, které nejsou dočasně skladem, takže pro vás budou rezervovány v době dodání.
Čím se ACTIVESHOP vyznačuje ?
- Vlastní logistické centrum o rozloze 15 000 m2. Plně zásobené, rozdělené do následujících zón: rozvoz, sběrná kompletace, hromadná kompletace, sběrné balení, hromadné balení. Více než 50 zkušených skladníků a baličů.
- Systém WMS - umožňuje velmi rychlé vychystávání a expedici objednávek.
- Expresní postup expedice. Většina objednávek zaplacených do 14 hodin je odeslána ještě týž den.
- Dropshipping. Model, který je v naší společnosti zaveden již více než 10 let.
- Moderní panel B2B
- Rozsáhlá logistika, podporujeme všechny kurýrní společnosti.
- Mezinárodní zásilky - zvýhodněné ceny a krátké dodací lhůty.
- Integrace internetových obchodů.
- Široká nabídka produktů, každý den rozšiřovaná o nové indexy.
dropshipping velkoobchody
Kadeřnické velkoobchody
Provozovny prodejen
Lázeňské velkoobchody
Velkoobchody v oblasti tetování
Velkoobchodníci s lékařskými výrobky
Velkoobchody v podiatrii
Kadeřnické velkoobchody
Holičství Není váš obor v seznamu, ale máte zájem o nějaký produkt z naší nabídky ? Můžete také bez problémů zaregistrovat svou firmu.
Jak se mám zaregistrovat ?
- Řekněte nám, čím se zabýváte.
- Vyplňte formulář pro B2B spolupráci.
- Poskytněte nám všechny údaje o registraci vaší firmy a potvrzení od CEIDG nebo KRS.
- Jakmile obdržíme vaše kompletní údaje a ověříme vaši žádost, bude vás kontaktovat váš individuální poradce.
- Na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti obdržíte uvítací zprávu s odkazem na vytvoření hesla.
- Začněte objednávat.
- Díky systému WMS dokončíme a doručíme vaši objednávku expresně. Od začátku se můžete spolehnout na podporu svého osobního poradce, který vám pomůže se s naším systémem lépe seznámit.