Záruční podmínky

1. Tuto záruku poskytuje společnost ACTIVESHOP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dříve ACTIV Tomasz Pacholczyk) se sídlem ve Vratislavi, ulice Graniczna 8B, budova DC2A, 54-610 Vratislav, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem pro Vratislav-Fabrycznu ve Vratislavi, VI. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem: 0000924072, REGON: 520066491, NIP: 8943173971 se základním kapitálem 1 000 000,00 PLN (dále jen "ZÁRUKA").

Záruka se poskytuje na nové spotřebiče a nábytek a související příslušenství. Záruka se nevztahuje na jiné zboží nabízené prostřednictvím obchodu activeshop.pl.

(3) Záruka je poskytována po dobu 12 měsíců ode dne dodání zboží zakoupeného prostřednictvím obchodu activeshop.pl kupujícímu.

(4) Územní rozsah záruky je omezen na území Polské republiky.

5. ZÁRUKA odpovídá za fyzické vady zboží zjištěné během záruční doby, pokud tyto vady vznikly z příčin vlastních prodávanému zboží.

6. Záruka se nevztahuje na: a) napájecí kabely, b) komunikační kabely, c) elektrická topná tělesa, termostaty, d) výrobky zalité tekutinami e) mechanické poškození, f) poškození způsobené prachem, g) vady způsobené nesprávnou údržbou (veškerý čalouněný nábytek by neměl být čištěn/udržován přípravky obsahujícími alkohol), h) výrobky, u kterých byl zjištěn zásah třetích osob, i) zboží s poškozenou výrobní pečetí, j) zboží se setřeným nebo odstraněným výrobním číslem v rozsahu znemožňujícím identifikaci čísla, k) přehřátí zařízení v důsledku příliš dlouhého provozu, l) opotřebení dílů (spojky, filtry, ložiska, vřetena, komutátory, kartáče, pojistky, žárovky, těsnění), m) zařízení poškozená v důsledku přepětí nebo přetížení elektrické sítě. Toto ustanovení se nevztahuje na prodej spotřebiteli.

(7) Pokud se během záruční doby zjistí fyzická vada, může držitel záruky požadovat opravu zboží. Ve zvláště odůvodněných případech může ZÁRUKA rozhodnout o výměně zboží za nové.

(8) ZÁRUKA může odmítnout vyhovět požadavku držitele záruky na odstranění vady, pokud náklady na splnění tohoto požadavku přesáhnou cenu zaplacenou za zboží. Toto ustanovení se nevztahuje na spotřebitelský prodej.

(9) Pro uplatnění práv ze záruky je držitel záruky povinen doručit zboží do sídla ZÁRUKY nebo do autorizovaného servisního střediska spolu s reklamací. Náklady na dodání zboží zakoupeného v rámci obchodní činnosti nese držitel záruky. Seznam autorizovaných servisních středisek je k dispozici na internetových stránkách activeshop.pl. Držitel záruky je povinen zboží vhodně zabalit, aby bylo chráněno před poškozením, a také vhodně uvolnit reklamované zboží, pokud odběr provádí společnost GUARANT nebo jiný subjekt jednající jejím jménem.

(10) Podkladem pro uznání reklamace v rámci záruky je řádně vyplněný záruční list prodejce spolu s dokladem o zakoupení zboží.

(11) Součástí reklamace musí být také: a) podrobný popis závady a okolností, za kterých byla závada zjištěna, b) osobní údaje a adresa držitele záruky.

Nebude-li reklamace obsahovat údaje, které by umožnily řádné posouzení reklamace, vyzve ZÁRUKA držitele záruky k doplnění reklamace ve lhůtě ne kratší než 7 dnů. Lhůta pro splnění povinností GARANTY vyplývajících ze záruky začíná běžet ode dne doplnění reklamace držitelem záruky. 13. Lhůta pro uplatnění reklamace se počítá ode dne doručení reklamace držiteli záruky.

Zboží dodané držitelem záruky musí být čisté a ve stavu umožňujícím posouzení reklamace. Pokud bude zboží dodáno znečištěné, bude záruka uznána až po vyčištění zboží na náklady držitele záruky podle sazeb uvedených v ceníku na internetových stránkách activeshop.co.uk, a to s předchozím souhlasem držitele záruky. Lhůta pro splnění povinností ze záruky pak začne běžet ode dne vyčištění zboží. Pokud držitel záruky odmítne umožnit vyčištění zboží v rámci ZÁRUKY, bude zboží zasláno zpět na náklady držitele záruky.

(14) ZÁRUČNÍK je povinen splnit povinnosti vyplývající z této záruky do 31 dnů ode dne, kdy mu bylo zboží držitelem záruky dodáno. Za den splnění se považuje den, kdy držitel záruky oznámí držiteli záruky, že splnil své povinnosti.

(15) Je-li požadavek držitele záruky neoprávněný, oznámí mu společnost WARRANT ve lhůtě uvedené v odstavci 14 odmítnutí provedení záruční opravy.

(16) V případě osobního odběru je držitel záruky povinen si zboží vyzvednout (v sídle ZÁRUČNÍHO PROVOZU nebo v autorizovaném servisním středisku, kde byla uplatněna záruka) do 7 dnů ode dne, kdy mu bylo oznámeno provedení záruční opravy ze strany ZÁRUČNÍHO PROVOZU nebo odmítnutí provedení záruční opravy.

(17) V případě nevyzvednutí zboží ve lhůtě uvedené v odstavci 16 vyzve GARANT oprávněnou osobu k vyzvednutí zboží v dodatečné lhůtě, která nesmí být kratší než 14 dnů. Pokud dodatečná lhůta uplyne bezvýsledně, bude GARANTOVATEL účtovat držiteli záručního oprávnění poplatek za uskladnění zboží ve výši 2 % z hodnoty zboží, nejméně však 5 PLN, za každý den uskladnění. 18. V případě, že držitel záručního oprávnění nevyužije dodatečnou lhůtu k vyzvednutí zboží, bude GARANTOVATEL účtovat držiteli záručního oprávnění poplatek za uskladnění zboží ve výši 5 PLN za každý den uskladnění.

(18) Nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození zboží v době mezi jeho vydáním GARANTOVI a jeho vyzvednutím držitelem záruky nese GARANT.

(19) V případě nutnosti provedení oprav nad rámec záruky může tyto opravy provést GARANT na náklady držitele záruky, a to po písemném odsouhlasení držitelem záruky a akceptaci ceny diagnostiky a opravy zboží.

(20) Práva ze záruky zanikají, pokud držitel záruky neoznámí vadu zboží do 30 dnů od jejího zjištění.

(21) Práva ze záruky náleží kupujícímu, který zboží zakoupil přímo od ZÁRUČNÍHO SUBJEKTU.

(22) Tato záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva držitele záruky vyplývající z předpisů o záruce za vady prodaného zboží.