Stížnost nebo návrat
Vyberte typ požadavku
Vrácení nebo výměna
Chci výrobek poslat zpět
Žádný důvod pro vrácení nebo výměnu, např:
Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku
Výměna za jiný model/barvu
Nové zařízení nefunguje
Servis
Chtěl bych výrobek zaslat do servisu
Výrobek například přestal správně fungovat.
Mimozáruční oprava.
Záruční oprava
Nezapomeňte zkontrolovat obal a označení zásilky.
Kontaktujte nás a popište svůj problém obchodníkovi, který zpracoval vaši objednávku, pokud jej nelze vyřešit, vyplňte prosím formulář.
Vyplňte formulář a ujistěte se, že jsou vaše údaje správné. Včetně čísla vašeho účtu. Urychlíte tím celý postup.
Vytiskněte si číslo RMA , které jste obdrželi, a nalepte jej na vnější obal na viditelné místo nebo jej vložte dovnitř.
Pokud nemůžete číslo RMA vytisknout, můžete jej napsat na vnější obal nebo na kus papíru a vložit dovnitř.
Nezapomeňte nepoškodit původní obal. Nepište na něj ani na něj nic nelepte. Zboží vložte do vnějšího kartonu.
Po vhodném zabalení a označení výrobku nám zásilku odešlete.