Formulář stížnosti nebo návratu

1. Typ aplikace

x

Zvolte pro svou žádost správný formulář, urychlíte tím vyřízení své žádosti.

Důležité je, že pokud jste zakoupili zboží od distributora a chcete jej vrátit nebo vyměnit, obraťte se přímo na něj.

2. Informace o objednávce

Datum přijetí objednávky nemůže být dříve než datum nákupu.
x

Potřebujeme vaši objednávku identifikovat. Zadejte prosím správné číslo prodejního dokladu.

Důležité - Pokud byla vaše objednávka zadána přímo prostřednictvím našich webových stránek, přihlaste se ke svému účtu a přejděte do sekce "Moje objednávky". V seznamu dokladů použijte tlačítko "Vrátit zboží", formulář RMA se vyplní automaticky.

3. Informace o produktech

SKU / EAN Product name Množství
Zadejte alespoň jeden produkt
x

Kód výrobku nebo EAN najdete na kartě výrobku nebo na faktuře.

Pokud chcete nahlásit několik výrobků z různých faktur, zrušte zaškrtnutí políčka "Tento výrobek je ze stejné faktury" a vyplňte čísla faktur pro jednotlivé výrobky.
V poli Důvod vrácení/výměny podrobně popište problém se zbožím.

4. Další informace


x

Pokud máte nějaké důležité informace týkající se vaší zprávy, uveďte je na tomto místě.

Přidání příloh, např. v podobě fotografií nebo videa, může výrazně urychlit zpracování vaší zprávy,

5. Informace o kupujícím

x

Vaše údaje potřebujeme, abychom mohli správně zpracovat vaši žádost. Ujistěte se prosím, že vaše e-mailová adresa a telefonní číslo jsou správné.

Pokud si přejete zboží vyměnit nebo zaslat do servisu, můžete zadat jinou adresu pro zpětnou zásilku. Za tímto účelem zrušte zaškrtnutí políčka "Prosím, zašlete výrobky ze servisu na stejnou adresu" a vyplňte údaje o doručení.


loader
Nahrávám...